ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97-98


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 14 آبان 1396
بازدید : 42
نویسنده : مشاور

آزمون مدارس تیزهوشان هر ساله برای شناسایی بهترین دانش آزموزان در دو پایه ششم و نهم برگزار می شود که هر دانش آموز  دو بار فرصت دارد تا با قبولی در آزمون مدارس تیزهوشان بتواند در مدارس تیزهوشان تحصیل کند. توجه کنید که هدف از برگزاری و ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم، ورود دانش آموزان به مدارس تیزهوشان جهت دست یابی به امکانات تحصیلی بهتر به نسبت تحصیل در مدارس دیگر است.  پیشنهاد می شود که برای افزایش شانس قبولی خود در آزمون مدارس تیزهوشان 97-98، مقاله راهکارهایی برای قبولی در آزمون تیزهوشان را مطالعه کنید. خانواده های دانش آموزان داوطلب آزمون تیزهوشان هم می توانند مقاله توصیه هایی به والدین برای آزمون مدارس تیزهوشان را مطالعه کنند تا بتوانند به فرزندشان برای قبولی در آزمون تیزهوشان کمک کنند. در ادامه این مقاله، شرایط، زمان و نحوه ثبت نام، منابع سوالات، زمان برگزاری و اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم 97 را به صورت مختصر برای شما ارائه کردیم.

 

برای مشاوره جهت اطلاع از ثبت نام آزمون تیزهوشان میتوانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تله مشاور از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071614 تماس بگیرید.

شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97-98

شرط اول برای ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم، داشتن تابعیت ایرانی است اما اتباع غیر ایرانی هم می توانند با شرایطی خاص در آزمون تیزهوشان ثبت نام کنند. شرط دوم برای ثبت نام، داشتن معدل بالای 19 در پایه هشتم  می باشد. توجه داشته باشید که معدل سالانه پایه هشتم ملاک است و معدل کل شما باید در پایه هشتم بالای 19 باشد. تمامی این شرایط برای ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم 97-98  الزامی است. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید مقاله شرایط ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم 97-98را مطالعه کنید.

 

زمان و نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97-98

ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97 از اواخر بهمن ماه شروع شده و تا اوایل اسفند ماه ادامه دارد. پیش بینی می شود طبق روال هر ساله، مهلت ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم 97-98 به مدت چند روز تمدید شود. دانش آموزان در مرحله اول باید در اسفند ماه به سامانه ثبت نام مدارس تیزهوشان مراجعه کرده و اقدام به ثبت نام در  آزمون مدارس نهم به دهم 97-98 کنند. در این مرحله، لیستی از مدارس تیزهوشان موجود در محل سکونت داوطلب ارائه می شود که طبق این لیست هر دانش آموز می تواند حداکثر 3 انتخاب داشته باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید مقاله زمان و نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97-98 را مطالعه کنید.

 

منابع سوالات آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم 97-98

همانطور که می دانید، آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97-98 از دو بخش استعداد تحصیلی و استعداد تحلیلی تشکیل می شود. اصلی ترین منابع سوالات آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97-98، کتاب درسی می باشد اما سوالات استعداد تحلیلی از کتاب درسی طراحی نمی گردد. و در آزمون تیزهوشان نهم به دهم  استعداد تحلیلی به صورت غیر کلامی طرح می شود. سوالات آزمون تیزهوشان پایه نهم به دهم به صورت تستی بوده و به صورت چهار گزینه ای طرح می شود. در نتیجه، هر جواب صحیح دارای 3 امتیاز مثبت و هر جواب اشتباه دارای 1 امتیاز منفی است، پس در آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97-98 در صورتی به یک تست پاسخ دهید که اطمینان صد در صدی به صحیح بودن پاسخ خود دارید. برای آشنایی بیشتر با منابع سوالات آزمون تیزهوشان نهم به دهم توصیه می کنیم که مقاله منابع آزمون تیزهوشان نهم به دهم و برنامه ریزی آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم را مطالعه کنید.

 

زمان برگزاری و اعلام نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97-98

زمان برگزاری آزمون تیزهوشان نهم به دهم در اردیبهشت ماه خواهد بود. داوطلبان آزمون تیزهوشان حتما تا یک هفته قبل از برگزاری آزمون، برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان خود به سایت سامانه ثبت نام مدارس تیزهوشان مراجعه کنند و از کارت ورود به جلسه خود را پرینت تهیه کنند. همراه داشتن کارت ورود به جلسه برای شرکت در آزمون تیزهوشان الزامی است. معمولا در اوایل تیر ماه، از طریق سایت ثبت نام آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان ، نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم اعلام می شود که می توانید با مراجعه به همین سامانه نتایج آزمون تیزهوشان خود را مشاهده کنید. توجه داشته باشید برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید مقاله های زمان برگزار آزمون تیزهوشان ، اعلام نتایج آزمون تیزهوشان و اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان را مطالعه کنید.

 

رفع مشکل در ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم 97-98

اگر در فرایند ثبت نام در آژمون مدارس تیزهوشان به مشکلی برخوردید می توانید با تماس با مشاورین تله مشاور جهت ثبت نام در آزمون تیزهوشان نهم به دهم تماس بگیرید.

 

برای مشاوره جهت اطلاع از ثبت نام آزمون تیزهوشان میتوانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تله مشاور از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071614 تماس بگیرید.

 

 منبع:ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97-98

مشاوره تحصیلی تله مشاور





:: برچسب‌ها: آزمون مدارس تیزهوشان , آزمون مدارس تیزهوشان 97-98 , ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم ۹۷-۹۸ , آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم ۹۷-۹۸ ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مشاوره تحصیلی و کنکور و آدرس moshaverinkonkor.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com